header

Digitális

Tájékoztató szülők / tanulók számára

Tantermen kívüli oktatás a Hunyadiban

szp.jpgTanulóink esetében a tananyag feldolgozás elsősorban az eddig is használt papíralapú tankönyvek, munkafüzetek alapján történik. A szaktanárok a tankönyvi tananyag beosztására, feldolgozására a munkafüzeti feladatok megoldására javaslatot adnak.

Ezt egészítik ki a tanárok, tanítók különböző internetes játékok elérhetőségének megadásával, PPT –k megosztásával, youtube oldalak ajánlásával. Ezen kívül saját készítésű vagy letöltött feladatlapok közreadásával is színesíthetik a tanulást.

A pedagógusok az e –KRETA rendszerben napi szinten megadják a tanórák tananyagát. Emellett lehetőséget biztosítunk digitális / internetes kapcsolattartásra. Ennek fóruma a már meglévő face book osztálycsoportok. Itt tájékozódhatnak a családok a heti tananyagról, szükség esetén tanári magyarázatokat, instrukciókat találhatnak a feldolgozandó témákhoz. Internetes oldalak megosztását is itt találhatják, melyek a tananyag gyakorlására megerősítésére szolgálnak. Ez lesz az a helyszín, ahol a tanulók az általuk elkészített feladatlapokat produktumokat a szaktanárral egyeztetett módon (privát üzenetben)fotóként képként fájlként csatolhatják. A pedagógus ez alapján értékeli, nyomon követi a tanuló haladását.

Emellett a digitális eszközökkel nem rendelkező családok számára hétfőnként 10 és 14 óra között biztosítjuk, hogy papír alapon átvegyék a heti tanuláshoz szükséges anyagokat, instrukciókat, illetve behozzák az elkészült tanulói munkákat. Ebben az esetben aláírással igazolja az átvétel/ átadás tényét az átvevő felnőtt. Ennek helyszíne a Hunyadi út 6. szám alatti főépület.

Az ellenőrzés, számonkérés és értékelés a visszaküldött tanulói munkák alapján történik. A KRÉTA felületen alkalmanként mint házi feladat, órai munka lesz értékelve. Két hetente a tanult tananyagból rövid számonkérés lesz, amely-röpdolgozatként kerül értékelésre rögzítésre a KRÉTÁBAN. Itt tájékozódhatnak a tanulók és a szülők az eredményekről.

A pedagógusokkal való kapcsolattartás a következő szabályok szerint zajlik majd: Hétfőnként írott formában a FB csoportban megosztva, vagy igény szerint papír alapon kapják meg a tanulók a heti tematikát. Ez mellett minden nap 9-12 óra között telefonos, messengeres üzenetekre, videohívásos megkeresésekre nyílik lehetőség. Az ezen időpontokon kívüli időszakban írásban eljuttatott üzenetekre a fenti időpontokban kapnak választ az érinettek. Itt kérhető tanítói segítség. Előre megbeszélt időpontban a tanító is kezdeményezhet kommunikációt ezeken az eszközökön. Lehetőség van e-mailes kapcsolattartásra is.
Ebben a speciális időszakban fontos tartjuk, hogy minden érintett felelősségteljesen álljon a tanuláshoz, hogy ne szenvedjenek hátrányt gyermekeink! Segítségüket és együttműködésüket ezúton is köszönjük!

 Szécsi Pál 
Intézményvezető

Törökszentmiklós, 2020. 03.16.                                                          

Fenntartó

    KARCAG 2

Beiratkozás

    kreta2020 beiratkozas

E-Napló felhasználóknak

kreta.jpg

Pályázatok

88_szechlogo_kicsi.jpg

Tehetségpont

Partnereink

HiperSuli

tn_hipersuli_logo_new-03_1.png

ÉlménySuli

elmenysuli.jpg

Keresés